Kristen Stewart!

Access Hollywoods Shaun Robinson intervjuade Kristen Stewart på Breaking Dawn Del 1 festen 3/11!

Kristen Stewart berättade att erfarenheten av att spela Bella Swan, som följer sitt hjärta i den kommande ”The Twilight Saga: Breaking Dawn - del 1″ filmen var en känslomässig berg-och dalbana.

 

”Det skulle ha varit alarmerande om det inte var så… jag var tvungen att verkligen tvinga mig själv att verkligen använda den erfarenhet och ta känslorna som de kom, istället för att bygga upp till varje ögonblick som jag har gjort under åren.”

 

”Jag var tvungen att lita på att jag visste allt som jag vet om karaktären, och bara förvänta mig att känslorna själv får komma.” (Till sig själv) ”Sluta tänka, annars kommer du att se tillbaka och säga, ’Wow - jag fick aldrig riktigt gå igenom det!” Det var verkligen känslomässigt, för ibland kändes det precis som detta jobb ska kännas, vilket är som: Wow. – Jag hade en riktig upplevelse där ”

 

En av de största ögonblicken i den Bill Condon-regiserrade filmen var bröllopsscenen, som Kristen sade, var fylld med tyngd.

 

”Det kändes inte som om jag skulle gifta mig, men det kändes väldigt ceremoniellt.”, sade hon. ”Jag kände att något viktigt hände. Dessutom, jag antar att den enda skillnaden är att det inte kändes helt om mig. Det kändes verkligen som, ”Gud, nu är det äntligen händer.” (Kristen menar att hon kunde känna Bellas känsla och hon tänkte precis som vi när vi läste böckerna att: Det händer VERKLIGEN!”)

 

”Det var coolt”, tillade hon. ”Jag antar kanske det skulle vara samma på mitt eget bröllop, antar jag. Det kändes bra, absolut. Det var en genuin känsla av en bra prestation. ”

 

 

Källa: bdmovie.org


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Google Translate

RSS 2.0