Lite mer om Kristen Stewart

Kristen Stewart

9 april 1990, Los Angeles, USA
21 år gammal

Kris, KStew
Michael Angarano
Kristen Stewart fick sitt stora genombrott som Edward Cullens flickvän Bella i filmen Twilight. Redan som tolvåring spelade hon dock emot Jodie Foster i Panic Room, en roll som hon fick istället för Hayden Panettiere. Kristen Stewart har tre hundar; Oz, Jack och Lily. Hennes mamma härstammar från Australien och favoritboken är John Steinbeck´s East of eden.

ok det mästa har vi nog redan skrivit för typ två månader sen


ps. ni kan önska en twilight kändis så skriver vi lite om den :) (tryck på bilden så kommer ni dår man kan önska en twilight-kändis.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 11:11:21
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Google Translate

RSS 2.0